2010-12-05 U-10 På rätt väg

Som sagt det blev bara en match för mig under Sönd den mot Vimmerby . U-10,s grabbar och tjej gjorde en kanonmatch mot forna ärkerivalen Vimmerby och var så nära att ta poäng. Ni ska vara jättenöjda med er insats och jobba vidare med full kraft så spöar ni dom nästa gång. Grattis !!                                                                                                                                                                                                                                    

En reaktion på ”2010-12-05 U-10 På rätt väg

  1. Grattis killar, kul att se att ledarstaben är på rätt väg. Truppen verkar vara rejäl och kul att se så många nya ansikten, glöm inte att det viktigaste är att ni alla ska ha roligt tillsammans, hur gammal man än är…;)

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>