Som sagt var U-12 tog en poäng i premiärmatchen hemma mot Växjö Lakers.
Det blev en match med uddamålsledning hela matchen VSGF hadde målet upp ända tills Lakers vände till 5-6 men ett hårt kämpande VSGF lyckades vända tillbaks och matchen slutade 7-7.
Med tanke på uppladdningen inför matchen(4 pass på is och en upptakt) är det riktigt starkt att hålla jämna steg med Lakers.
Alla i laget ska vara jättenöjda med sin insats och ta med sig samma inställning och glöd till Karlskrona nu på Lördag då det blir upp till bevis igen.
Hoppas att vi får med en stark hejarklack(Mats) i bussen.