Som sagt det blev bara en match för mig under Sönd den mot Vimmerby . U-10,s grabbar och tjej gjorde en kanonmatch mot forna ärkerivalen Vimmerby och var så nära att ta poäng. Ni ska vara jättenöjda med er insats och jobba vidare med full kraft så spöar ni dom nästa gång. Grattis !! 




Grattis killar, kul att se att ledarstaben är på rätt väg. Truppen verkar vara rejäl och kul att se så många nya ansikten, glöm inte att det viktigaste är att ni alla ska ha roligt tillsammans, hur gammal man än är…;)