Äntligen seriepremiär och ett antal spelsugna grabbar äntrade planen. Vsgf grabbar startade på ett bra sätt och tog tag i matchen direkt. Efter ett flertal chanser så fick vi till slut hål på motståndarlaget och därefter rullade det bara på .
Matchen slutade 8-0 med mersmak och visade att vi är på rätt väg med stundtals jättebra spel. Plus till samtliga spelare i laget som verkligen gjorde bra i från sig.
Målen gjordes av Hugo Dahlberg 3, Anton Pettersson 2, Henrik Ahlqvist 2 och Emil Sandahl 1