Midsommarafton 15,00 på ”DackeVallen” Ekelundsgatan 12 smäller det. Vi har väntat och väntat på detta evenemang och nu är vi äntligen där. Utrustning: odubbade skor och benskydd, respektive lagledare ser till så att matchställ finns tillgängligt. De som tror att detta är på skoj enbart kan stanna hemma och umgås med familj och nära. ”Dacke”
jag kan tyvärr inte vara med i år dacke.
Det är lugnt Adis, det blir midsommar 2013 också.
jag ser fram emot det
Jag får nog oxå lämna w.o detta år……:)
Men lycka till o hoppas ni inte gör er allt för illa…..
Du kan dra åt pipsvängen David!