Söndagen den 31 oktober drar säsongen igång för Tre Kronors hockeyskola. Efter allmänhetens åkning, och eventuell spolning av isen, drar Skridskoskolan och Tre Kronors Hockeyskola igång klockan 11:15.
Tre Kronors Hockeyskola vänder sig till barn upp till 9 år som vill spela ishockey. Skridskokolan vänder sig till barn som vill lära sig åka skridskor under lekfulla former. Rinken kommer att delas mellan dessa grupper.
Välkomna!
Gött, jag hoppas nu på en nytänding för hockeyskolan med nya unga ledare som brinner för ishockey…:) Jag hoppas klubben ser Prolympia som en naturlig del av detta och har ett gott samarbete med dem…:)
Lycka till !