Nu sätter vi igång igen med ISDISCO den 15 oktober 2011
Kom och ha det roligt, åk skridsko med kul musik eller träff kompissar i Virserums Ishall !
kl 17.00 till 18.30 – upp till 6 år
kl 19.00 till 21.30 – alla åldrar
Entré – 20 kr per person (små som vuxen)
Kiosken är öppet och erbjuder smatt och gott till vänliga priser.
HJÄRTLIGT VÄLKOMNA