Virserums SGF:s F12-13 bärgade på söndagen sin allra första seger någonsin, när man besegrade IBK Svala med 1-0.
Sedan laget startade inför förra säsongen så har man utvecklats stadigt och fortsätter att göra framsteg. När man på söndagen besegrade IBK Svala hemma i Sparbankshallen med 1-o så var det alltså första gången någonsin som man fick gå segrande ur en match.
Räkna med att segerjublet var stort i hallen och vi tar med oss den härliga TV-pucksglädjen till kommande matcher.