P13 slog Fagerhult

Äntligen seriepremiär och ett antal spelsugna grabbar äntrade planen. Vsgf  grabbar startade på ett bra sätt och tog tag i matchen direkt. Efter ett flertal chanser så fick vi till slut hål på  motståndarlaget och därefter rullade det bara på .

Matchen slutade 8-0 med mersmak och visade att vi är på rätt väg med stundtals jättebra spel. Plus till samtliga spelare i laget som verkligen gjorde bra i från sig.

Målen gjordes av Hugo Dahlberg 3, Anton Pettersson 2, Henrik  Ahlqvist 2 och Emil Sandahl 1

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>