VSGF F12-13 bärgade första segern

Virserums SGF:s F12-13 bärgade på söndagen sin allra första seger någonsin, när man besegrade IBK Svala med 1-0.

Sedan laget startade inför förra säsongen så har man utvecklats stadigt och fortsätter att göra framsteg. När man på söndagen besegrade IBK Svala hemma i Sparbankshallen med 1-o så var det alltså första gången någonsin som man fick gå segrande ur en match.

Räkna med att segerjublet var stort i hallen och vi tar med oss den härliga TV-pucksglädjen till kommande matcher.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>