VSGF,s U-12 grabbar lyckades bärga 3 poäng borta mot Karlskrona.
Det var en ganska tuff tillställning och våra killar fick erfara att tacklingar nu är tillåtna.
Men istället för att åka runt och leta tacklingstillfällen fokuserade vi på att spela hockey,detta resulterade i en tämligen säker seger med 8-5.Detta var ännu en kollektiv seger för u-12 laget och ingen nämnd ingen glömd dock kan väl ”Kottens” plock i tredje få ett omnämnande reptilsnabb!!!
Så här snygga är VSGF,s U-12 i dom nya tröjorna som Prolympia varit med och sponsrat. Ett stort tack!!!!!!!

Ett stort grattis killar, vilken seriestart…:)