VSGF/JAIK spelar i kväll mot Gunnebo

Med matchstart klockan 18:15 i kväll spelar VSGF/JAIK den uppskjutna matchen mot Gunnebo IF på bortaplan.

Matchen skulle ha spelats förra onsdagen, men på grund av en vattensjuk plan sköts matchen en vecka framåt. VSGF/JAIK ligger tvåa i tabellen, en match mindre än S/RIF, medan Gunnebo positionerar sig på den negativa kvalplatsen.

Inför matchen saknar VSGF/JAIK ett antal spelare. Mattias Andersson, Jakob Paulsson och Carl-Johan Svensson har inte möjlighet till spel samtidigt som Mats Andersson är skadad och Kenneth Olsson är sjuk. Ersätter i målet gör Viktor Lövgren.

Matchstart klockan 18:15 i kväll alltså. Referat här på vsgf.nu kommer tidigast på fredag eftermiddag.

Truppen
Viktor Lövgren, Fredrik Johansson, Tom Frödeberg, John Edegbe, Adis Mulisic, Marcus Andersson, Anes Mulisic, David Paulsson, Robin Paulsson, Mikael Gunnarsson, Daniel Rönning, Olof Arvidsson, Eki Maloku, Staffan Ahlqvist samt Elias Löfquist.

5 reaktioner på ”VSGF/JAIK spelar i kväll mot Gunnebo

  1. KOM igen nu grabbar….Det är dags nu. Serien är tillräckligt spännande så ta tag i det och lova varandra att ni aldrig ger upp. Stort lycka till från Jönköping

  2. Instämmer i kommentaren från Jönköping. Den här kommer från en stor supporter i Växjö.Jag antar att ni redan sitter på bussen till Gunnebo men i alla fall: GOOD LUCK BOYS

  3. 6-2 borta mot Gunnebo. Nu har ni vänt den negativa trenden. Jobba på nu så blir det en kul avslutning på serien.
    Underbart. Vi firar i Växjö.

    GRATTIS
    Dennis

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>