Bloggen har gått på sparlåga en längre tid nu och har känts krampaktig. Bloggandet känns ute och andra sociala medier tar väl över bloggandet. Söderman har föreslagit twitter men jag är orolig för att jag kommer att röra upp för mycket känslor hos folk som jag inte hinner rätta till och förklara på 140 tecken. VSGF/JAIK lever vidare i alla fall och jag hoppas att grabbarna har har glömt debaclet mot Stensjön och göra en bra avslutning på höstsäsongen. Vi ses på EmåVallen. ”Dacke”
tråkmåns….
tycker det här är dålig stil…
Jag tycker att du ska satsa på twitter!!